Thursday 7 February 2013

Tak faham .

Adakah segala yang aku buat adalah salah ? Salah ke aku nak dapat kebahagian dihati ini ? yelah hati kina , luka-luka dah ni . kalau x-ray pun xnampak tau sebab kina dengan Allah je tahu perit hati ni . jangan lah cakap ada lagi orang lebih sakit dari kina sebab kina rasa macam diabaikan dan diajuk-ajukkan . seriously bukan boleh buat kina tersenyum malah lebih perit adalah . so fahamkan hati orang lain . hmm . kina sakit dengan semua ni , sampai satu saat tu kan kina cakap time menangis *sayang xde org nak lapkan air mata kina* kina tekup mka kat teddy bear and than bisik hati kina "ya Allah , kau bagi dugaan macam ni kenapa ? ambillah nyawaku ya Allah tetapi dengan cara yang senang dan tenang" hati aku berkata lagi "dan kalau Kau mahukan dengan cara kasar ya Allah , buatlah , aku tahu aku tak layak disyurgaMu . Aku patut dihumban ke dalam nerakaMu" kina rasa macam susah je nak jaga hati orang terutama mak ayah kina . Rambut sama hitam , hati sape tahu tapi kalau rambut kau warna putih tu , aku tak tahu lah kan . >.< tapi yang asalnya rambut manusia semua hitam . aku tengah tunggu kata putus oleh orang yang dulu aku sayang , hmm hati aku selalu berbisik kenapa harus kau cintakan orang yang tak pasti memberikan kau kebahagia atau kau dah tahu kau cintakan dia . siapa dia tu ? aku tak tahu sesiapa .erfan ke ? akim ke ? siapa dia tu ? aku xtahu lah hati aku ni . aku hanya redha dengan keadaan , apa yang aku dapat aku terima je . itu pun kalau dia mampu memberikan aku kebahagiaan . Dalam 15 tahun aku hidup ni kan ,aku boleh pelajari yang kebahagian hanya sementara dan kepahitan akan selalu (didunia) . aku tengok orang lain semuanya gembira dengan keluarga masing-masing , bahagia dengan pasangan masing-masing .
keseorangan walaupun ada ramai kawan-kawan . :) tapi orang kata kita takkan keseorangan sebab kita masih ada ibu bapa kalau tak pon kita ada Allah . tapi aku sendiri yang merosakkan keadaan aku sendiri dan akhirnya bila dak kusut . minta pendapat orang lain . menyusahkan orang betul aku ni . :') haha . "dah lah kina tak perlu kau kau nak bersedih , sendri cari masaalah , sendiri tanggung . sakitkan hati , buang masa dan tak dapat apa-apa faedah pun" aku yang terkena balik . aku tak boleh salahkan orang , aku hanya perlu salahkan diri sendiri :') hmm . okaylah , ni je ah nak dituliskan . hmm . assalammualaikum bagi mereka yang suka sangat baca blog aku yang ntah pape ni . lalalaa

No comments:

Post a Comment