Thursday 7 February 2013

Sambut CNY kat sekolah :D

Assalammualaikum , bertemu kembali dengan kina si kaki memekak haha . la ni nak citer nip . best kot tadi kat sekolah sambut . baru budak-budak nak ketok gong *rasanyalah* tak de naga pon . entah entah . pastu pengetua bagi pengumuman apantah yang berkenaan dengan lunar . *aku ni dengar dengan teliti tapi cepat lupa D: hoho* kesian aku kan . pastu aku malas nak tengok sape yang pukul-2 gong . lalalala . tengah syok-syok senior mahupun junior dengar , hujan pon turun dengan lebatnya , cikgu yang manyak pandai suruh stay kat situ . habis basah aku . aku dah geram , aku bangun semua bangun haha . pegi dewan . sumpah macam ikan sadin . dah lah basah pastu himpit-himpit nasib baik aku duduk tengah dianatar 3 orang kawan baik aku iaitu mira , mimi dan intan . macam ikan sadin satu pastu kaki lenguhhhh -.-' tak selesa wehh . terseksa . dalam hati aku cakap *mnysal datang* hahaha . :P macam-macam tarian dorang buat . aku nak ambil semua vedio and gambar kat cikgu . ada ke patut dia tak bagi . -.-' sampai hati kau cikgu dah lah cikgu yang aku mintak tu cikgu yang banyak tolong aku . hahaha . lala . sorrylah eh story ni tarak gambar . tapi kalau kau tengok gambar-2 aku n kawan-2 serta satu sekolah . memang macam ikan sardin . dah lah lenguh . dari baju basah sampai lah kering balik . kay ,, ni semua poyo semata-mata . haha . dah habis semua tarian kpop bagai . bila dah habis , madam elain(cikgu disiplin yang caring) bagi pengumuman bahawa rehat dari 10 hingga 11 . sumpah tak rasa macam rehat . aku makan cpat-2 dengan kawan aku n terus ke perpustakaan . novel yang aku baca pun tak sempat nak habis taww . erghh!! ini tak adil amat tramat amat ! xpe . satu minggu cuti . hahahaha CENGINI (Y) best bhai dapat cuty tapi xbest sebab xdpt belajar :'( dah lah Last PMR Candidates . *korek hidung* . pastu aku cari cikgu lain nak ambil gambar and vedio yang tadi dia ambil . cikgu tu sumpah macam pelesit . sekejap je hilang -.-' semua nak kena makan kaki n kedekut . taik idung masing * eh aku  ni macam pernah rasa tahik idung dia polakk* and blajar punya belajar . behalol punya kawan bertalam 10 muka .. nah baca bawah kay bawah .
cikgu:kina , apasal awak tak datang 4 hari ?
kawan:budak batak hot memang tak datang cikgu .
me: .....................
cikgu:awak ni suka sangat sakitkan hati kawan awak .
kawan: ehh , sakit kE ?
me: -.-' asalkan aku tak kacau atok kau tengah berak sudahh !
kawan : mampos ah .
cikgu : batak tu apa ?
me: batak tu macam nakkan sesuatu tu sangat-sangat .
kawan: haa , macam kau .
me : ...............
tutuplah crita , haha . nak tengok gambar minah mereng tu tak ? tengok bawah .
ni haa ,, dia selalu panggil aku budak hot *rasa macam nak tendangtendang jee* aku tak suka kay !!! sumpah !! and btw , budak ni dulu baik dengan aku , sebelum dia rapat dengan geng budak bermasaalah . sorrylah buka aib orang tapi kina geramlah dengan dia . *I may look calm but in my heart , i kill u 3 times* lalalala . tadi punya tarian , aku ngn budak senior terjerit-2 . tapi sekali jelah aku buat . *segan wehh budak-2 tengok* hahahaha . mak aku selalu kata *kau dah senior , dah matang , jangan jadi budak-2* hahaha . dalam hati aku kata *kina memang budak-2* hahaha . :P tu fasal perangai terkinje-kinje and ade je benda nak cerita . pek pot . alahaii . gtg , nak pergi rumah mimi . mimi nak pergi mekah . so myra , intan aku berkumpullah . nak tangkap gambar ramai-2 . pepehal , aku share kat sini . kalau nak baca , baca . kalau xnak sudah :P xsuka memaksa nanti org bencikan kita pula . haha . okay assalammualaikum *thanks for reading ya . next story kina letak gambar :) . me elmo . mimi superwoman . myra adorable and intan cute :*

No comments:

Post a Comment