Wednesday 6 February 2013

Cinta tak Pasti .

Kalau boleh saya tak nak coupl , saya nak terus kawen sebab saya tak sanggup nak berjauhan dari awak , buat masaalah , fitnah datang mencurah-curah , dan sebgainyalah . saya nak awak sentiasa disisi saya . saya nak awak sntiasa di mata saya dan bersama saya . dengan ini , saya tunggu orang yang saya nantikan selama ini . Saya tak nak gelarkan awk sebagai boyfie saya malah husband :) . tu je . awak akan bersama dengan saya dan saya akan bersama dengan awak . forever after . Tanpa saya sadari , walaupun sekarang saya ada bf , saya tetap kseorangan . Tapi walaupun saya ada Allah , saya sentiasa tidak melakukan apa yang disuruh olehNya . jadi rasa malu untuk meluah kerana swaktu saya senang saya tak carikanNya dan susah baru nak buat perintah Nya . Malu >:( . hmm . Walau apa pun . aku tetap redha dengan segalanya . Amin .

No comments:

Post a Comment