Wednesday 6 February 2013

Stress ~

Kenapa perlu aku stress benda yang tak penting ? tak penting kay tak penting . bukan yang boleh buat kina berjaya dengan masa depan . mengong punya olang *aku lah tu* *baguih lah kutuk dirik sendiri* and btw , aku sebenarnya tak nak dengan akim , yelahkan , aku takut sakitkan hati dia . carik dosa jelah jawabnya . bila nak break aku takut dia toreh tgn bagai semua . aku tak suka kay !! itu semua kerjah (tut tut tut masaalah teknikal) lagi aku kata aku nak masa untuk tenangkan diri aku , lagi nak buka kesalahan aku n kesalahan dia tak nak pulak bukak . terajang kang , mampos teros . :3 ahaha . *datang bintang* zzzz . tomorrow punya tomorrow aku nak kena pi sekolah tapi sayang , hari ahad dan sabtu cuti and than isnin pergi sekolah macam biasa . cikgu membebel je kat depan tu . first cikgu bertugas cakap , pastu cikgu akan bertugas cakap , guru koku cakap , penolong kanan cakap and than pengetua cakap . last sekali baru cikgu disiplin cakap apa yang kena buat masa dia cakap * buka student planner , tulis peraturan baru* punyalah ketat peraturan kat sekolah tu . check stokin , kuku dan poket pada waktu rehat . ohsem . siapa yang lewat ke sekolah . cuci jamban . atau kutip sampah . haha . tu hari aku pergi sekolah lewat , kena cuci jamban pastu aku lari . hari-2 aku tak stay back (masa form 1 ) aku selalu lari , cikgu dah lupa untuk stay back hahaha . kesian ~ pastu aku dah tak pergi sekolah lewat dah . *serik wehh* >.< haha . tak sanggup nak cuci bagai . loya tekak . haha . aku dulu jahat masa form 1 . now , ubah weh ubah , xde masa depan kalau macam tu je . haha . okay lah tu je nak kongsi :) assalammualaikum .

No comments:

Post a Comment