Wednesday 6 February 2013

assalammualaikum ?

hey you all yang sedang membaca blog kina ini :D hee~ ini abg angkat kina n kakak angkat kina . mereka sangat serasi mcm serasi bersama la pulakks kansss . hahah . nanti nak pergi kerja kawen dorang >.< hope boleh jumpa anieyz dan erfan ,, haha . memang pon dapat jumpa dorang . lagi-2 raja sehari ni hahaha . harap terasa tuan punya badan . aku nak lah juga tangkap gambar sama-sama dengan raja sehari ni ha . na btw , anis dengan aku dah janji nak pakai jubah yang berwarna hitam and selendang . wahh . serasi bersama juga lah kan :) . okaylah tu :) . kalaulah dorang ramai-2 ajak anieyz pergi mana-mana . tinggalkan aku sorang :'( huarghhh . kalau macam tu terjadi aku nak tarik sesiapa yang aku kenal duduk dengan aku untuk menutup perasaan malu hahaha . siapa siapa siapa ?? dalam majlis tu aku rapat dengan anieyz je and than , kalau jumpa anis . nak salam dia n mcm-2 nak cerita :3 . alaa . aku kalau kat dalam fb ni , bnyak benda nak share kalau face to face diam senyum diam senyum tu jelah kerja . org tanya baru aku bersuara . haha >.< kalau aku malu sangat . nak pergi kat tempat yang tak ada orang nak bersendirian . tu je cara terbaik atau tutup mata and tenangkan diri . hahaha . apasal dngan aku ni ?? biol ? XD hahahaha . senget kay senget . ini semua poyo semata-mata . hahaha . okaylah sekian sahaja yang ingin ku ucapkan pada petang yang akan malam ini lalala . assalammualaikum .

1 comment: