Monday 11 February 2013

BestFriends

Hmm . today nak share tentang best friends . :') disini juga aku nak jujur , yelah aku jujur dengan sesiapa yang in blog aku ni . sedih k . sedih . aku hanya ada ramai kawan tapi tak mampu nak cari seorang sahabat . gile tak gile tak . please cakap gile , akulah yang gile sebab perkara yang senang pun tak dapat nak capai . okay , fine , aku berharap sangat dapat seorang kawan baik . dulu aku ada sahabat , nama dia wanie , tinggal kat perak and now bila aku balik prak , dia dah pindah kat KL . sumpah sedih kay sedih ingat lagi time dulu-dulu

aku : wanie , nak sikit gula gula getah boleh ?
wanie : boleh , jap aku bahagikan dua . 

terjaru weh . gula gula getah tu ada satu je dia sanggup bahagikan , bila aku kena buli dengan si syfiqah gile tu , eh jap , kau tahu kan sape syafiqah tu , ala yang tu hari aku updates tu yang aku gembat colour dia tu . xpelah kalau tak tahu .. ha ni back to da topic , ha bila aku kena buli je dengan si syafiqah tu , aku nangis than wanie yang pujuk aku , opah wanie baik sangat-sangat . hmm . aku nak duduk perak . boleh jumpa kawan-kawan lama aku . boleh hidup dengan tenang . :'( *lap air mata* dulu masa aku duduk perak kan , wanie yang ajar aku macam mana nak berjanji , haa , tengok gambar yang kat bawah ni .. :)

ha macam nilah dan kalau dah tak nak kawan ambil kedua jari telunjuk kau lepastu palangkan and than seret sampai ke akhir jari telunjuk kau yang satu lagi . :) and wanie yang ajar aku untuk lebih kuat menghadapi dugaan . ce kau tengok , dia baik sangat kan . aku sayangkan dia . walaupun si syafiqah hasut dia jangan kawan dengan aku , dia tetap nak kawan dengan aku . hmm terharu sehh :'( . and now , aku dah jauh sangat sangat dengan dia . hmm . waniey masa dulu-2 suka pakai cekak and dia suka buat tocang dua . :) dia nampak comel . muka dia bulat and warna kulit dia coklat langsat :) . hmm . pastu ada taik lalat kat bahagian mata :) dia dulu-2 selalu pakai dress kalau keluar :) hehe . and dia pandai kat kelas . dia selalu ada dengan aku :') . masa aku nak balik melaka , sumpah hati sebak nak tinggalkan dia . hmm . di perak ,, aku telah meninggalkan banyak kenangan yang bermakna serta manis :) manis sangat-sangat bagi aku . aku lebih suka jadi anak kampung dari anak bandar :) . kat perak , selalu aku mandi sungai :) aku duduk rumah kawan ayah aku . :) hmm . perak juga tempat adik kandungku meninggal . hmm . dan kali terakhir aku tengok kala jengking masa dekat perak .. kat rumah aku . hmm . aku masih ingat lagi . waktu hujan , aku duduk bawah pokok rambutan and mandi hujan haha . kat melaka aku dah xde mandi hujan :) hmm . dekat perak aku tak banyak berfikir , dekat perak aku tak bnyak stress . kalau aku kat perak , jiwa aku tenang . tu fasal kalau nak pergi perak , aku akan gembira sangat-sangat walaupun jauh :) . hmm . apa pun terjadi , sukar nak aku jumpa orang yang rapat macam wanie . tak apa , aku akan cari :) okaylah . ni je mau citer assalammualaikum :D 

ya Allah , tolonglah Kau jumpakan aku dengan Wanie kembali :') 
 

No comments:

Post a Comment